EDUCACIÓ EN VALORS

A Fundació Pineda estem compromesos amb la formació integral de la pesona en les seves diferents etapes. El projecte Grow està orientat a dur a terme accions educatives, que contribueixin al desenvolupament de les diferents dimensions de la persona: corporal, cognitiva, afectiva, social i espiritual.

Oferim assessorament i recursos educatius a les Associacions Juvenils, amb l'objectiu d'oferir l'ajuda necessària per a promoure una formació presonalizada i de qualitat. La Fundació compta amb un equip de voluntaris i professionals en l'elaboració de material, i l'organització de cursos.

QUÈ OFEREIX LA FUNDACIÓ?

1. FORMACIÓ

Un curs semipresencial de 15 hores per a monitores de 4t, 5è i 6è de Primària d'Associacions Juvenils.

2. MATERIAL DIDÀCTIC

Oferim material per a talleres de valors i dimàmiques de grup. El material está organizado por niveles, se accede a través del aula virtual.

3. CONSULTORIA

Oferim acompanyament i recolzament als equips de gestió i direcció de les associacions en la formació dels monitors.

JORNADA PRESENCIAL DEL CURS DE MONITORES

DISSABTE 21 D'OCTUBRE

El curs de monitorEs Grow inclou 6 hores presencials.

DIRIGIDA: monitores encarregades de la formació (preceptuació i taller de valors).

HORARI: de 10,00 a les 17,00

LLOC: Associació Carena, Milanesat 37

Fundació Pineda, Aribau 250, 1r 2a  ·  08006 Barcelona  ·  Telèfon +34 936 636 466  ·  email info@fundacionpineda.org