PROGRAMA "MIREM PER TU"

Ajudes per a alumnes del col·legi Pineda

Fundació Pineda, en línia amb els seus objectius fundacionals en l'àmbit educatiu i social, ofereix beques i ajudes a les famílies amb menys recursos de l'escola que porta el seu mateix nom, el col·legi Pineda.

La crisi provocada per la Covid-19 ha afectat moltes famílies de l'escola dedicades a la restauració, l'hostaleria i el petit comerç, agreujant en aquests casos la seva situació econòmica fins al punt de no poder cobrir, en algunes ocasions, les necessitats més bàsiques.

Des de la Fundació Barraquer aporten el seu granet de sorra per a millorar la qualitat de vida de les alumnes de Pineda, oferint assistència oftalmològica i optomètrica gratuïta a aquelles que tinguin problemes de salut visual i no disposin dels recursos necessaris per a tractar-se.

El 26 de novembre de 2020 Chantal Fernández, Gerent de la Fundació Pineda, i la Dra. Mª Isabel Canut, patrona de la Fundació Barraquer, van formalitzar la col·laboració en les instal·lacions del Centre d'Oftalmologia Barraquer.

MÉS INFORMACIÓ

Fundació Pineda, Aribau 250, 1r 2a  ·  08006 Barcelona  ·  Telèfon +34 936 636 466  ·  email info@fundacionpineda.org