ANA LÓPEZ

Gerent de la Fundació

L'Ana és llicenciada en Administració i Direcció d'empreses per la Universitat Internacional de Catalunya.

Va començar la seva trajectòria professional treballant a banca i assegurances. Ha dedicat els darrers dotze anys al sector de la moda com a directiva d'exportacions a l'Índia. Ho ha compaginat amb la cooperació voluntària en projectes educatius en aquest país.

MONTSE MARTORELL

Direcció del Projecte Fashion Frame

És llicenciada en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona. Ha cursat postgraus en Història i Sociologia de la Moda i en Filosofia i Antropologia. Ha realitzat cursos especialitzats de recerca a l'aula, així com rutines de pensament i treball cooperatiu.

Ha treballat durant més de vint anys com a professora de Secundària i Batxillerat. A la fundació ha liderat jornades i workshops de moda sostenible en col·laboració amb el Ajuntament de Barcelona, participant també en congressos de moda a Espanya i Suècia.

CARME ESCUDERO

Comptabilitat

La Carme és tècnic auditor comptable per la Universitat Oberta de Catalunya.

Ha cursat un Programa Enfocat de finances a l'IESE Business School.

Anteriorment va treballar a l'àrea d'administració en una empresa familiar. Des de 2013 treballa en l'àrea de comptabilitat de la fundació.

ROSA CAUBET

Departament jurídic

Llicenciada en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Tributació i Assessoria Fiscal pel Centre d'Estudis Financers.

Ha treballat en diversos despatxos d'advocats, i des de 2011 és responsable del departament jurídic de la fundació.

GRACIELA DIESTRA

Coordinadora de projectes

Graduada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Internacional de Catalunya i en Enginyeria d'Organització Industrial pel Politecnico di Torino.

Abans d'incorporar-se a la fundació, va treballar en Seat al departament de vendes internacionals.

Des de fa anys col·labora activament en entitats de lleure.

Fundació Pineda, Aribau 250, 1r 2a  ·  08006 Barcelona  ·  Telèfon +34 936 636 466  ·  email info@fundacionpineda.org