APRENDRE A ESTIMAR

Un curs presencial d'educació afectiva-sexual per a educadors, pares i formadors

Descripció i objectius

"Aprendre a estimar" és un curs presencial d'educació afectivosexual per a educadors, pares i formadors. L'objectiu del programa és prendre consciència de les diferents etapes en la infància, l'adolescència i la joventut, i ser una ajuda eficaç perquè nens i joves adquireixin una personalitat estable, aprenguin a compartir pensaments i sentiments, es valorin i valorin els altres i consolidin bones relacions.

És un programa desenvolupat amb l'Instituto Desarrollo y Persona, de la Universidad Francisco de Vitoria. La Universitat atorga el diploma oficial a aquelles persones que participen en el curs complet. És una entitat de referència en la formació d'aquests aspectes.

A qui s'adreça

Responsables, educadors, pares i formadors.

Contingut

El programa s'impartirà en tres mòduls diferents, que tractaran diversos aspectes. Existeix la possibililtat d'inscripció en un únic mòdul. Les persones que assisteixin a tot el curs obtindran un diploma.

Temes:

• L'origen i les primeres etapes

• Comunicació, relació i adolescència

• Amor, corporalitat i maduresa afectiva

Dates 2022

28-29 d'octubre
11-12 de novembre
25-26 de novembre

divendres 17.00h a 20.20h
dissabte 10.00h a 18.30h
Durada 30h

PREU

Curs complet* (3 mòduls): 210€

*20% de descompte a les inscripcions pagades abans del  12.10.22.

Descompte addicional del 10% per al 2n i següents membres de la mateixa unitat familiar.

Un únic mòdul**: 95€

**10% de descompte a les inscripcions pagades abans de la data indicada a la inscripció.

Ubicació

Pendent de confirmació

Contingut

Els continguts dels tres blocs es poden consultar a la web del curs