CAMPANYA SANT JORDI 2021

Hem regalat més de 1.000 roses a persones grans que viuen a residències

Fundació Pineda amb la col·laboració de DoChange, va dur a terme una campanya solidària per a donar esperança a les persones grans que pateixen de manera especial les conseqüències de la pandèmia i que, en conseqüència, tampoc durant aquest any 2021 poden sortir de la seva residència ni rebre visites. La campanya solidària va consistir a repartir roses a 1.300 residents de diferents residències d'ancians de Barcelona el dia de Sant Jordi, donant-los la possibilitat de celebrar aquesta festa a la residència.

A través de la plataforma Migranodearena, es van recollir els fons per a dur a terme la campanya. Aquesta iniciativa va poder fer-se realitat gràcies al donatiu de més de cinc-centes persones. Es van recaptar més de 2.000€.

Les roses van ser lliurades per 50 voluntaris de DoChange. Molts d'ells van poder entrar i celebrar amb els residents el dia de Sant Jordi. Van cantar cançons, van recitar poemes, i van tenir llargues converses amb els residents.

Les residències que van rebre les roses van ser: Masdeu Llar, Edelweiss, Vitalia Home, Residència de la Mare Caterina, Residència Prudenci Miralles, Residència de les Franciscanes Missioneres de la Nativitat, Centre Les Corts, Lepant Residencial, El Mussol, El Balanç, Residència Batlle, Residència la Pau, Residència de les Germanetes dels Pobres i la Residència Betània de les Filles de la Caritat.

Fundació Pineda, Aribau 250, 1r 2a  ·  08006 Barcelona  ·  Telèfon +34 936 636 466  ·  email info@fundacionpineda.org