Tu pots fer que els nostres projectes arribin més lluny

Donacions

Amb la teva aportació econòmica. Pots descarregar la fitxa i enviar-la per correu a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , si prefereixes per correu postal, a:

• FUNDACIÓ PINEDA
    Aribau, 250, 1r 2a
    08006 Barcelona

Els donatius efectuats a Fundació Pineda són objecte de desgravació fiscal per persones tant físiques i jurídiques, d'acord amb la Llei 49/2002, de 23 de desembre.

Patrocini de Projecte

Prefereixes patrocinar qualsevol dels nostres projectes a través de la teva empresa?

Voluntariat

La teva experiència en qualsevol camp pot ser una ajuda per a la millora dels nostres projectes. Forma part del nostre equip d'assessors en ensenyança, dret, moda o qualsevol altre camp. Pots enviar un mail a